Eeeeej, Već tri dana na automatu
vaše banke ne mogu da podignem ni dinar sa dinarskog depozita.
Ovo doživljavam kao grubo ograničavanje pristupa vlastitim sredstvima jer sam podigao 50.000 i treba mi još… što vjerojatno nije po vašim shvatanjima ok… i dalje… Sva nastojanja da dobijem tlf asistenciju su pala u vodu, naravno, uz hvalospjeve vaših mašina…i dalje… Ne mogu da otvorim vaš..moj.. web page … samo kruži kruži..a ne otvara…. I dalje … u vašoj ekspozituri na Karaburmi vrlo neprofesionalan i neefikasan pristup: “…neko će Vas zvati…” Da li je to zahvalnost za vaš super profit sa mojom sirotinjom… (preko xxxx cad duže od godine). Stoga zahtjevam da otklonite ove anomalije u roku 24 h i ne činite slične propuste, inače ću prekinuti saradnju… Ljut sam na vas! Ipak mali pozdrav… jer do sada i nije bilo grozno, tako baš! Gle čuda, odmah
proradi…